szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2008. november 4., kedd

70. Hordozni jó

Egyre gyakrabban használjuk a mei tai-t, amióta rájöttünk, hogy már elég nagy a terpesz. Apára is próbáltuk kötni, de nem sikerült túl jól, még el kell találnunk, hogy nála hol fussanak a szálak, hiszen ő jóval magasabb, mint én. Nem baj, majd belejövünk.
Vasárnap volt egy több, mint 2 órás, háti MT családi sétánk, amit a kis csomag jóformán végigaludt. Kipróbáltuk az új kengurutakarót is, még kicsit nagy, de egyébként tuti. Észre sem lehet venni, hogy gyerek van a hátamon :)







Tegnap is voltam vele, bár csak egyedül 1,5 órát, jártunk patikában, postán, és itt a környéken. Kb. 5 perc alatt már el is aludt a kicsike, a postán volt némi reklamáció, de egyébként ez az út is sikeres volt. Csak annyira melegem volt, hogy mire hazaértem, mindenem csupa víz lett. Nem gondoltam volna, hogy novemberben melegem lesz egy szál hosszúujjúban. Az emberek vagy egyáltalán nem vették észre, hogy mit cipelek, vagy kíváncsian beleskelődtek, sőt, egy néni követett minket a postán, annyira tetszett neki a dolog :)
Délután elmentünk nagybevásárlásra Apával együtt, na ide már csal előre mertem kötni a babát, és jól tettem. A felvágottas pultnál egy pasi agyon taposott egy nőt, aki mögötte leskelődött. Persze az is igaz, hogy ne kellett volna úgy mögé osonnia, de alapvetően igaz, hogy nem figyelnek egymásra az emberek. Így nekem kell helyettük is, úgyhogy komoly meló ilyenkor elkerülni a "tankokat". De itt is sikerült elaludnia Dorkának, ennek örültem.

Nincsenek megjegyzések: