szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2008. november 22., szombat

83. Nyavalya

Az utolsó jelentkezésem óta sajnos nem sok jó történt velem. Szerdára nagyon csúnyán bedagadt a jobb felső szemhéjam. Próbálkoztam kamillával, de nem használt. Aztán vettünk vény nélküli krémet, de a helyzet továbbra is romlott. Csütörtökön már nem láttam ki a szememen. Utánanéztem, az SZTK-ban a szemészetre nem kell beutaló. Készülődtem, összeszedtem magam, erre mit látok a játszószőnyegen?

Így hát meg kellett várnunk Apát, és vele mentünk. Kaptam szemcseppet és krémet, amit belülről kell a szemhéjamra kenni 1 héten át, remek...
És ha ez nem lett volna elég, estére megfájdult a torkom, rázott a hideg, hőemelkedésem lett (nagyon ritkán és nehezen lázasodom). Másnapra pedig már a tüdőm is fájt, alig bírok levegőt venni. Orvoshoz nem megyek, úgysem szedhetek semmit. Marad a citromos-mézes tea, lilahagyma, Coryzalia, sok-sok pihenés.
A szemem már egész jó állapotban van, de még mindig nem vagyok jól. A legrosszabb az egészben, hogy nem ölelgethetem és puszilgathatom a kicsikémet :(

Nincsenek megjegyzések: