szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. február 16., hétfő

137. Függőség-labda

Elért engem is a blogjáték, úgyhogy most vallok:

1. ének és tánc: képes vagyok bárhol, bármikor dalolászni, táncolni, mások számára jobb esetben csak dudorászni és csípőt mozgatni :)

2. fotózás és utógondozás: imádok, akarok fotózni, babát, tájat, állatokat, bármit, autodidakta módon képzem magam, szoftverekkel ismerkedem, aztán ha egyszer felvet a pénz, profitól is szeretnék tanulni

3. blog, fórum, net: amíg dolgoztam, erre nem volt időm, energiám, mára viszont gyökerestől megváltozott az életem, teljesen új információkra, ismeretségekre van szükségem, és a modern ember már a netet használja minderre

4. fagyi, tatárbeafsteak, gyümölcs, lilahagyma, füstölt sonka, ruszli, lazac, stb.: vannak ételek, amiket egyszerűen imádok, és borzasztó mennyiségeket is meg tudok enni belőlük, azért ha nagyon kell, bármiről le tudok mondani, ha akarok :)

5. viccelődés, pimaszkodás, parodizálás: jobb esetben értik :)

Tudom, tovább kellene passzolnom a labdát, de hirtelen nem tudom, kinek tudnám. Függőséglabdátlanok, jelentkezzetek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

azt olvastam, hogy 2. fotózás és utóDgondozás :)
kit

Anita írta...

ez jó :)