szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. május 7., csütörtök

216. Alvóiskola - 4. este + láz

Ezt a bejegyzést még a nappali alvással kezdem. Tulajdonképpen előző éjszaka közel 14 órát aludt a páciens, valószínűleg emiatt is, kimaradt, ill. kitolódott a napközbeni alvás egészen este 1/2 7-ig.
Akkor úgy fél órát aludt a kiságyban, utána felsírt, kivettem, és még rajtam szunyókált félálomban este 9-ig. Kénytelen voltam pelenkát cserélni, emiatt ébredt csak fel, sajnos.
Elvittem gyorsan vacsorázni, megfürdettük, de végig sírdogált, nagyon fáradt és nyűgös volt. Emiatt aztán az elalvás is nagyon nehezen sikerült, üvöltött, mint a sakál, verte magát a földhöz, szétszedte a kiságyban a berendezést. Énekeltem, de csak pillanatokra terelte el a figyelmét, a kezemet is csak ellökdöste. Aztán behajoltam a kiságyba, kb. 10x fektettem vissza normál helyzetbe, simogattam. Sokadszori megnyugvás és újabb ordítás után elfáradt annyira, hogy végre elaludt. Közel 1 óra hosszáig tartott, de emiatt a szenvedés miatt sokkal többnek tűnt...
Az éjszaka borzalmasan telt, hajnali 2-től 1 órán át toporzékolós sírás, rekedtségig üvöltés, nagy nehezen visszaaludt. Aztán 1/2 5-kor újabb sírva ébredés vmi kutya miatt, akkor az volt a baj, hogy nagyon felébredt, de szerencsére nem volt hangorkán, vergődés, fél óra árán visszaaludt. A következő kelés nagyjából 6-kor, átvittem magunkhoz, és már akkor éreztem, hogy a kis ujjai szokatlanul melegek. Aztán már közöttünk sem volt sehogy jó, sírt, megmértem, popsiban 38,2-t mértem. Kicsit visszaaludtunk, ébredéskor már 39 fok volt, de azóta szerencsére visszament 38-ra.
Így nemcsak, hogy szenvedünk a betegség miatt, ugrott a hétvégi egri kirándulás és a miskolci nagyszülők látogatása is :(

Nincsenek megjegyzések: