szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. május 8., péntek

218. Alvóiskola - 5. este

Tökmag nagyon játszós kedvében volt, de nem hagytam már tovább randalírozni, kivételesen felkötöttem előre a mei tai-ba. Kb. 10 perc múlva aludt is, de még cuppogott, gyorsan bevarázsoltam a kiságyba, minimális sírdogálás következett, mellé ülve simogattam, és 3 perc múlva már ki is jöttem.
Szerintem nincs épp láza, de azért minden eshetőségre felkészülök lelkileg...
.
.
.
Keltünk 1:30-kor, 2:30-kor, kapott inni teát, ami nagyon jól esett neki, kicsit ültem ott, simogattam, de 10 percnél tovább egyik ébredés sem tartott. Aztán 6:30-kor rádöbbent a kisasszony, hogy éhes, jól feltankolt, és ezek után aludt még délelőtt 11-ig!
Gondolom, a betegség lehet az oka ennek a sok alvásnak, de szerencsére tegnap délután óta teljesen láztalan :)

Nincsenek megjegyzések: