szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. szeptember 12., szombat

285. Cipők, pólók, szappan, társaság

A mai napot már nagyon vártam. Először Budakeszin jártunk, megvettük az őszi cipőt, sajnos nem sok volt a méretünkből, úgyhogy egy fiúsabb modell lett a miénk. Bár meg kell valljam, hogy a játszótérre, homokozóba, sárba nekünk tökéletes lesz a sötétkék kis bakancs.
Aztán irány Budaörs. Végre-végre eljött az alkalom, amikor mi is ott lehettünk a mamamis klubtalálkozón. Egyrészt találkoztunk a sok ismeretlen ismerős hordozós-szoptatós-kötődő nevelős-mosható pelusozós anyukával. Érdekes volt, mert ahogy beléptünk a teli tornaterembe, Dorka egyáltalán nem szeppent meg, azonnal a tömegbe vetette magát. Igazi parti arc :)



Kóstoltunk mindenféle érdekes sütit, vegán ételeket, láttunk rengetegféle hordozót, részt vettünk a kisfilm forgatásán is, amit a hordozós héten fognak majd játszani.





Én elfogult vagyok, de Apa megállapította, hogy ezeken a gyerekeken látszik a hordozás, mindegyik kedves volt, mosolygós, nem lökték fel egymást, persze a játékokon itt is mentek kisebb viták, de ez természetes :)
Másrészt pedig vettünk egy csomó mindent! :)
Előre megbeszéltük, hogy milyen puha talpú cipőt szeretnénk. Rögtön ott fel is adtam Dorka lábára, tetszik neki, bár a zsiráf egyik szarvát már letépte...
Aztán megkaptam a megrendelt szappanokat, alig várjuk, hogy használhassuk.
És vettünk még hordozó hetes pólókat és vászonszatyrot. Nagyon tetszik!
A képek még nincsenek mind meg, de majd pótolom.

Nincsenek megjegyzések: