szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. szeptember 15., kedd

287. Gesztenyés

A tegnapi náthához az éjszaka folyamán társult a hurutos köhögés is. Gyanús volt, hogy nem lesz egyszerű az este, ezért mindannyian átköltöztünk a nappaliba a szivacsra. Így nem kellett egész éjszaka rohangálnom a hálók között, és nyugodtabban is aludt Dorka. Persze nem kapott rendesen levegőt, emiatt aztán hamar kiszáradt a torka, de egyből kapott pár korty kamilla-hársfa teát, és aludt tovább. Bár én nem vagyok túlzottan kipihent, de még mindig ez volt a jobb választás.
Délelőtt viszont mindenképpen el kellett mennünk vásárolgatni. Annyira szép az idő, hogy gondoltam, maradunk még, sétálgattunk a napon, addig is enyhült a nátha. Aztán a templom mellett észrevettem, hogy már leesett pár szem gesztenye. Tavaly még nem adhattam oda Dorkának, most is többször el kellett mondanom, hogy nem ennivaló. De nagyon örült neki!


Nincsenek megjegyzések: