szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. november 29., vasárnap

314. DuDóri

Erről csak az igazán hozzánk közel állók tudnak. Hiába volt teljesen biztos már előre, hogy Dóra lesz a név, amit adni akarunk ennek a törpördögnek, valahogy nem úgy alakult, hogy használjuk is. Annyira aranyos volt, és picike, minden más hamarabb jött a szánkra, mint az anyakönyv szerinti keresztnév.
De teltek-múltak a hónapok, és már odáig jutottunk, hogy a játszótéren nem tudtuk őt a nevén hívni, amikor éppen elszaladt, vagy rosszalkodott. Pedig előbb-utóbb kezdődik a bölcsi, és ezt mondaná, ha kérdezik?

- Hogy hívnak?
- Réz Bogyó

Minden nap megfogadtam, hogy holnaptól igenis nevén szólítom a gyerekemet. Itt a blogon ez egyszerű volt, de élőben valahogy nem ment. Néztem rá, próbáltam formálni a szót, és nem sikerült. De hősiesen kitartottam, és most már pár hete rendszeresen Dórinak hívom. Szerintem most ez illik hozzá szóban a legjobban. És már hallgat is rá!

Nincsenek megjegyzések: