szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 10., csütörtök

320. Party girl

Tegnap történt meg először. Szólt a zene (mint nálunk szinte mindig), én ültem, Ő odajött mellém, belemarkolt a felkaromba, és addig nem hagyott, amíg a szoba közepére nem mentem vele. Ott pedig elkezdett táncolni. Hamar rájöttem, hogy ez felkérés volt, bár nem éppen keringőre :)



Azóta már sokszor felkért a parkett törpördöge, és ha ő közben netán felült a motorra, vagy legózott, én akkor sem ülhettem le, azonnal visszaparancsolt a táncparkettre :)
Ma sem kaptam felmentést, pedig megint szédülök, sajnos már harmadszor voltunk ébren hajnalban 1-1,5 órán át...


1 megjegyzés:

Zsófi írta...

De kis drága:)
Az én Petim is ilyen táncoslábú.Épp a napokban tettem fel én is egy táncizós videót:)
Meg kell őket zabálni!