szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. január 15., péntek

342. Lázadozás

Amikor csütörtök hajnalban átmentem hozzá, éreztem, hogy kicsit meleg a keze. A kezén veszem észre mindig először, ha lázas. Aztán kora reggelre még melegebb lett, kapott is lázcsillapítót, hogy tudjon még aludni. Nagyon jó kedve volt egyébként, nem látszott rajta, hogy beteg lenne.
Megnéztem, 8-10-ig rendel a dokinéni. Odamentünk a rendelés végére, hogy ne kelljen túl sokat ott ücsörögni. Csak egy nagyobb lány ment be előttünk, és már következtünk is. Dorka szépen bemenetelt az ajtón, a dokinéniék csak ezt látták, egy kismanó masírozik a szobába. Meg is dicsérték, hogy saját lábán jön. Nem csodálkozott, mert eddig bármikor vittem oda lázasan, mindig ilyen eleven volt. Megvizsgálta, nem talált semmit. Fülét én is néztem, nyirokcsomók rendben, tüdő rendben, hasa nem fáj, hasmenése nincs, torka is rendben. Talán fog? Akár az is lehet. Megbeszéltük, hogy figyeljek a lázára, ne menjünk sehová, írt fel antibiotikumot, amit megint kiváltottam, de csak a papírját olvastam el...
Mire hazaértünk, legyűrte a láz, 10 óra után elaludt, csak 1-kor kelt fel, lázasan. Kapott újabb csillapítót. Ebédre nem túl sokat evett, de szerencsére sokat ivott, a homeós bogyókat is szépen bevette. Aztán csak bágyadtan pihent az ölemben. Mikor hatott a lázcsillapító, játszott egy kicsit. 4-kor újra kidőlt, 2 órát aludt. Megint lázasan ébredt, de még várnunk kellett a gyógyszerrel. Nagyon nyűgös volt, aztán amint lement a láza, újra kisördöggé változott. Este csak 11-kor bírt elaludni.
Ma hajnali 2-kor megint lázra ébredtünk. Volt nagy reklamálás, mert kúpot adtam be, pelenkát cseréltem, lázat mértünk, és még a szobából is ki mertem menni 2 percre. Nagyon lassan ment le a láza, reggel 6-kor még melegnek éreztem, de 8-ra elmúlt.
Azóta is láztalan. Remélem, így is marad, kopp-kopp.

Nincsenek megjegyzések: