szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. február 4., csütörtök

353. Pisi-kalandok

Tegnap vettem 2 db vizeletgyűjtő zacskót, ma reggel kellett volna "kincset" gyűjtenem bele. Tanácsot is kértem, használtam is, de csak én. Nem jött össze a projekt.
Az első zacskót a reggeli ébredés után ragasztottam fel. Ki is mentünk a fürdőszobába, megengedtem a csapot, hátha segít ihletet adni. Csak nagy anyaanya sírás volt krokodilkönnyekkel, de azt nem kért a dokinéni. Aztán rajtahagytam, bezártam a pelusba, ő pedig visszaaludt. Amikor felébredt, melegnek éreztem a pelust, sejtettem, hogy gond van. A pisi nagy része kifolyt, csak pár csepp maradt.
A második zacskót ezután tettem fel, újabb csapos próbálkozás, megint visszazárás a pelusba. Aztán jött egy kaki, rá a zacskóra is, de a pisi megint csak átfolyt.
Így történt, hogy nem sikerült mintát gyűjtenem...
Egyébként tegnap megint csak este 11 után aludt el, pedig most a másik, nyugtatós kúpot adtam be. Viszont nem volt olyan meleg éjszaka, alig kelt fel, és eddig napközben is csak egyszer ment fel 38 fokig a láz. Mivel 10 után ébredt fel, ma nem volt ebéd utáni alvás, és remélem, már estig kibírjuk, hátha visszazökkenünk a normális ritmusba.
Azért holnap benézünk a dokinénihez, hogy ne menjünk neki a hétvégének kontroll nélkül.


Nincsenek megjegyzések: