szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. február 27., szombat

363. Kis autó = nagy öröm

Feltűnt, hogy Dóri mostanában mennyire elkezdett érdeklődni a kisautók iránt. Botinál, András autóival, és a játszótéren is azokkal akart játszani. Nekünk viszont nem volt. Eddig :)
Tegnap este találtam neki egy Mini Coopert, nem ilyet szerettem volna eredetileg, de a túléléshez jó lesz, gondoltam én.
Annyira jó lett, hogy már a bevásárló "centerben" sikítozva örült neki.


Aztán nagy sírás volt a fürdésnél, mert oda ezt az autót nem lehet bevinni. Vigasztalásul odaadtuk Apa egyik gyerekkori, vízre színváltós autóját. Akkor meg az lett a baj, hogy nem engedheti tovább a vizet a csapból, ahogy Apa csinálta.
Altatásnál visszakapta a száraz autót. És itt jött a dilemma. Eddig nem aludt soha semmilyen játékával. Mert a bal kezével cumizik, a jobb pedig csipkedésre való. Akkor hová tegye az autót? Próbálta sokféleképpen, de sehogy nem ment, meg ugye alvás közben hogy fog gurulni a pelenkás dobozon? Nagy nehezen einstandoltam, megnyugtattam, hogy reggel találkoznak újra.
Vajon mit keresett ébredés után? :)

1 megjegyzés:

Nojci írta...

az autó is cuki, na de az a szerelés Dorkán :)))) azok a combok!!