szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. október 8., péntek

427. Újdonságok

Vasárnap kérte először Dóri, és hétközben újra, hogy gyurmázzunk. Még csak "elméletben" csináltam eddig sólisztgyurmát, de összedobtam gyorsan. Olyan volt, mint a kolbász, meg a kenyér, először a víz lett sok, utána a liszt, és így tovább :)
De azért sikerült elfogadható állagú gyurmát csinálnom. Dóri kapott Mamától pici gyúrótáblát sodrófával, én meg hozzáadtam a sütiformákat, és már kész is lett a gyurmás-készlet.
Már egész ügyesen használja a sodrófát is, próbálkozik a formákkal, tetszik neki, amit alkotunk, aztán persze rögtön össze is gyúrja az egészet, vagy egész egyszerűen darabokra cincálja :)
De tetszik neki, sokáig lefoglalja és mi is alkotunk egy kicsit. Gyúrtunk hóembert, csigabigát, rózsabimbót, labdát, a legtovább Apa kis békája bírta, vele még játszott is Dóri. A kiflibe beleharapott, na ezért külön jó, hogy ehető a gyurma :)





Valószínűleg a bölcsi hatása, hogy gyakran ül le Dóri a földre, ami nálunk a csupasz parkettát jelenti. Szokta is mondani, hogy nálunk nincs szőnyeg, a bölcsiben van. De nálunk nem is nagyon lesz szőnyeg, nem véletlenül. Eddig idehoztuk a pótszivacsát, arra feküdt, ült. Ma viszont már inkább újra elővettem sz ún. habtapit, jobbnak látom a csúszós szivacsnál. Szerencsére megértette, hogy erre most ülni kell és nem dirib-darabokra szedni :)
Így szoktunk üldögélni, "megigazítom a cofidat", "vedd le a papucsodat", "ülj fel", "feküdj le".
Szoktunk néha mesét is nézni, a Futrinka utca Morzsi kutyával és a Vackor az első bében a mostani kedvencek. Ezt így figyelte ma, péntek délután:

És tegnap, ilyen még sosem történt, bent hagytam kicsit egyedül fürdetés után a szobájában, amíg megitta a tápot. Pár perc múlva benéztem, hát a kisasszony elaludt egyedül!

Nincsenek megjegyzések: