szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2008. szeptember 17., szerda

3. Esti gondok

Tegnap egész sokat játszottunk a zsiráfos játszószőnyegen, nagyon tetszik, hogy odafekhetek Dorka mellé a nagy szivacsra, és így tudunk huncutkodni :)

Aztán fotóbolond anyu megint csinált több száz képet a kislányáról, majd teszek fel párat. A gépet is ki kellett takarítani, mert már nem fértünk a képektől :)

Napközben egész szépen evett a kicsi lány, sőt rekordot is döntöttünk, kora délután 280 ml-t evett meg! Döbbenetes!

Aztán késő délután felkelt, hangoskodott, én naív azt hittem, éhes. Sajnos nem így volt, megint úgy sírt, mintha kínoznám, pedig csak finom anyatejjel kínáltam. Eleinte játszottunk, Apa is hazajött, telt-múlt az idő, de se enni, se aludni, se nyugiban ellenni nem akart a kisasszony. Alig bírtam vele, nagy nehezen üvegből bele tudtam tukmálni némi kaját. Aztán szintén kevésbé könnyen, de végre elaludt a kiccsillag. Huhhhh...




Nincsenek megjegyzések: