szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2008. szeptember 18., csütörtök

4. Kis beteg

Sajnos eljött az az alkalom, amikor betegség miatt kellett mennünk a doki nénihez.
Reggel még nem vettem észre semmi különöset, de a második etetésnél már sokat köhögött Dorka, ráadásul nagyon náthás volt a hangja is. Kiszívtam, de az első adag kaja után újra kellett, annyira taknyos volt. Hívtam is gyorsan a doki nénit, megengedte, hogy bemenjünk a tanácsadás elejére. Megvizsgálta, kaptunk orrcseppet, orrsprayt, kanalast, C-vitamint. Annyira nem tűnik vészesnek a helyzet, de holnap délután vissza kell mennünk hozzá, hogy megnézze, romlott-e az állapota. Nem akar ilyen kicsi lánynak antibiotikumot adni, és ezzel én is egyetértek.
A füle nagyon nem tetszik neki, lehet, hogy fülészetre is mennünk kell. De szerintem a fülével nincs gond, nem lehet!!!

Itthon felhívtam a távhőt+a közös képviseletet, elvileg holnap reggeltől lesz fűtésünk. Nagyon ránk férne, mert már negyedik napja van 20 fok a lakásban...

Úgyhogy ma figyelem kismanót, ha kell, kap kanalast, spray-t, mérem a lázát este.



Nincsenek megjegyzések: