szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2008. november 29., szombat

91. Téli batyu

Szerencsére már majdnem teljesen meggyógyultam, az idő is kitisztult, ezért újra kiszabadultunk. Nagyon szépen sütött a nap, de az idő azért hűvös volt, a szél is fújt.
Dorkán volt:
- 1 rövidujjú body
- 1 hosszúujjú body
- 2 nadrág
- 1 tigrises kezeslábas
- 1 kötős-füles télisapka
Rajtam pedig télikabát+Dorka+mei tai+hordozó takaró (polárbélés+orkánkülső). Valahogy így néztünk ki, bár a takaró még nincs fent:


Így indultunk a postára. A borítékos néni egyből ránk mosolygott. Amíg vártam a sorra kerülésre, kimentem a hidegre, hogy ne melegedjünk be túlságosan. Odajött hozzánk egy néni, Dorka persze egyből visszamosolygott rá, beszélgettek. Haza akarta vinni, így, ahogy van :)
A patikában addig-addig tötymörögtek, míg elkezdett sírdogálni a csomagom, aztán el is aludt. Ezen aztán megint elméláztak a nagymamák, csak azt nem tudom, mit keresnek akkor a pult másik oldalán...
Hazafelé összetalálkoztam két anyukával, akiket már láttam a tanácsadáson. Ők babakocsival szenvedtek, de kivételesen ránk mosolyogtak, amikor meglátták, mit cipelek a hátamon. Szóba elegyedtünk, már felfigyeltek ránk a kendő miatt is, mert annyira ügyesen kötözgettem :)))
Ennek örömére jól elbeszélgettünk, már megint térítettem, de csak a következő gyereknél hajlandóak kendőzni. Sikeres nap volt!

Nincsenek megjegyzések: