szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. március 18., szerda

169. Ringató

Amikor a konduktornál jártunk, megláttam egy hirdetést a falon. A közeli művelődési házban hetente egy alkalommal Ringató-t tartanak. Az ára nem vészes, fél óráról van szó, 10 perc alatt gyalog is simán odaérünk.
És mi is ez a Ringató: "A cél, hogy a kismamák megtanuljanak egy könnyen énekelhető, de a kodályi elvekhez híven: zeneileg értékes dalanyagot. Ismerkedjenek meg magyar mondókákkal, mozgásos, ölbeli játékokkal." ringato.hu
Erre nekem pont szükségem van, mert már sajnos nem emlékszem az óvodai énekekre, mondókákra, ölbeli játékokra meg aztán végképp nem. Nekünk és velünk is sokat énekelt a nagymamánk, szerintem fontos, hogy egy kisgyerek minél hamarabb találkozzon a zenével, ezáltal is szorosabb kapcsolatot tud kötni a szüleivel, sőt, később a többi gyerekkel is.
Megkérdeztem a közelben lakó anyukákat, lenne-e kedvük velünk tartani, és szerencsére Lilu anyukája igent mondott. Kedden fel is kerekedtünk, 10 órára odaértünk, jó sok gyerek gyűlt össze, szerintem csak mi voltunk kezdők, de nagyon tetszett a gyerkőknek. Pár dalt felismertem, voltak teljesen újak is, szólt gitár, furulya. Kicsit még melegednünk kell, mert régen volt már az óvoda, de azt tervezzük, hogy rendszeresen járni fogunk.
Ami pedig a Lilu-Dorka találkozót illeti, sajnos enyhe kudarcba fulladt. Mert ahogy Dorkát kitettem a batyuból, rázendített a szokásos erődemonstrációra, ami rendkívül hangos sikítozást és erőteljes hadonászást jelent. Lilu végignézte, aztán úgy döntött, ebből nem kér többet :)


Nincsenek megjegyzések: