szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. május 5., kedd

214. Alvóiskola - 2.este

A tegnapi sikereken (?) felbuzdulva ma felsőbb osztályba léptünk:
- betettem az eddig sosem használt kispárnát az ágynemű készletből,
- és a mostanában nagy kedvenc plüssbékabábot
Fürdés, csupaszkodás, öltözködés, esti szopi, kicsi összebújás, és még a heverőn elalvás előtt betettem a kiságyba. Leültem a bérelt helyemre a rács másik oldalára, békát odatettem a jobb kezébe, bal foglalt az ujjszopi miatt. Meg is ragadta jó erősen, így nem a kezemet szorongatta, de azért ott kellett még maradnom. Viszont az egész altatás csak fél óráig tartott! Na jó, később is kezdtük, mert közbejött vmi, de én reménykedem :)
Mindenki kívánjon nekünk jó éjszakát! :)
.
.
.
.
.
ÁTALUDTUK AZ ÉJSZAKÁT!!! (egy éjszaka ugyan még nem jelent sokat, de hátha)

1 megjegyzés:

Bertalan Barnabás blogja írta...

húúúú hatalmas Gratuláció!!! nagyon ügyesek vagytok így tovább! én meg irigy-irigy :-D