szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. november 18., szerda

309. Bárcsak visszacsinálhatnám...

Tegnap kora este Dorka akkorát esett az előszobában a kövön, hogy csúnyán feldagadt a szája, és mindkét metszőfogából letörtek darabok. Először csak a borulást láttam, aztán a rengeteg vért. Alig bírtam megvigasztalni, mostam le róla a vért, hogy kiderüljön, mekkora a baj. Csak kicsit később láttam meg a fogait. A jobb oldaliból nagyobb, a balból kisebb tört le. Fotózni még nem igazán lehet, mert még most sem látszik rendesen a duzzanattól, ami mára lilás lett :(
Nem tudom, mennyire fájhat az ilyesmi, de mintha nehezebben rágna most emiatt. Szerencsére más gond nincsen ebből kifolyólag. Csak nagyon sajnálom...


4 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

sajnálom az esést, de ahogy írtad nem tehetsz róla, sajnos nem tudjuk mindig elkapni a gyereket, nem tudunk mindig ott lenni :( Laurának az egyik metszőfoga ki is esett egy hasonló esés következtében, az ínye is csúnya lett nagyon, az fájt neki, és annyi vér volt hogy ha férjem nincs itthon nem tudom, mit csinálok! Ügyes vagy nagyon, hogy Neked sikerült lemosnod és vígasztalnod!!!
Akkoriban azt mondták többen is nekünk, hogy elég sok gyereknek sérül egy vagy több tejfoga mielőtt igazira vált...
no meg hogy örüljön az ember hogy ez tejfoggal történik és nem maradandóval!

Andi&Tomi írta...

Sziasztok!Ideáig csendes zugolvasótok voltam :)
Nagyon sajnálom ami a kislányotokkal történt, át érzem a helyzetedet,nem rég ugyan ez volt nálunk is, csak egy fogból tört le és orrán száján jött a vér a nagy motor eséstől.Valahol hibásnak éreztem magam, mert ha időben indulunk haza és nem húzzuk az időt a szomszédnál akkor nem történik meg ez:( Az a lényeg, hogy nem lett komolyabb bajuk :)Jobbulást kívánunk!3 nap múlva már kutya baja sem lesz..

Angyalkert Óvoda írta...

Jobbulást a kicsi lánynak! Unokám is így járt-sajnos-! Neki egyik foga tört le. Minket elküldött a doki néni egy nagyon jó fogorvoshoz, aki a letört, meglazult fél fogat kihúzta. A másik fél stabilan a helyén maradt, 6 és fél évesen esett ki. Mami

Anita írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a kedves szavakat. Azóta már úgy tűnik, minden rendben. Én is megnyugodtam. Szerencsére nem hiányzik olyan nagyon sok a fogból, de ha esetleg később ebből baj lenne (mondjuk csúfolják a gyerekek), akkor elmegyünk mi is fogorvoshoz.