szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. február 11., csütörtök

357. Altatós sikerek

Ahogy már korábban írtam, mintha visszakaptam volna a régi Huncutkámat. Nem hallom végre egész nap a nyüszögést (tehát hallom a saját gondolataimat), újra eszik, akár 1 órát is lent lehet vele lenni a hidegben.
És aminek nagyon-nagyon-nagyon örülök, hogy kiderült, nem csak velem tud elaludni. Hétvégén kezdtük a délutáni altatásokkal. Ez úgy néz ki, hogy együtt bemegyünk, lefekszünk, összebújunk, ő szopja az ujját, a másik kezével csipkedi az ember nyakát, aztán egyszer csak elalszik, és kijövök/ünk. Mert hogy simán ment a délutáni altatás Apával.
Ezen felbuzdulva kipróbáltuk este is. A fürdetés után mindhárman bemegyünk, öltöztetés, gyors puszi tőlem, és ott maradtak Apával. Elsőre mondjuk eltartott vagy 40 percig, de ehhez a kutyáknak is köze van, akiknek szerintem továbbra sem panelban lenne a helyük, de ez egy másik téma. (Elég csak annyi, hogy az egyik felettünk lévő szomszéd este 9:30-kor viszi le rendszeresen a németjuhászát. Ekkor a közvetlenül felettünk lakó, szintén nagyobb testű kutya úgy ugat és rohan az ajtóhoz, szerintem össze is ugranának, és még a mellettünk lakó, kisebb testű, de iszonyú hangerejű kutya is beszáll hangorkánként, olyan, mintha le akarna szakadni az ég. És ez nem csak az én véleményem.)
Tegnap itt volt Keresztapa, őt is bedobtam a mély vízbe :) És neki szintén sikerült, nem volt sírás, de mivel ő is kicsit elbóbiskolt, nem tudjuk, mennyire volt gyors.
Ma ismét Apa küzd, szurkolok neki!!!

Nincsenek megjegyzések: