szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. február 14., vasárnap

358. Blogjáték kérdésekkel

Kriszti és Zsóka is megkínált pár kérdéssel:

1.Nyernék a lottón?
Mostanában lottóra sincs pénzünk. De ha már játék:
- befektetnénk, hogy később se legyen gondunk
- szép helyre költöznénk
- lenne családi autónk
- sokat utaznánk, dolgom van Olaszországban, Spanyolországban, a Brit-szigeteken, Prágában, Szentpéterváron, nagyjából egész Európában, meglátogatnánk családostul az Ausztráliában élő rokonokat, ott van még Kanada, USA, Hawaii, Karib-tenger, és így tovább, és így tovább...
- a gyerek(ek) Waldorf-oviba, iskolába járhatnának
- elmennék fotózást tanulni, ezzel foglalkoznék

2.Rossz szokás
Ilyen szokás nem nagyon jut eszembe. Vannak dolgaim, amin szívesen változtatnék, de nem ez a kérdés :)

3.Koffein
Nem szeretem a kávét, évente maximum 10x megiszom egy cappuccinot, nyáron rengeteg vanília fagyival frappét. De még véletlenül sem a koffein miatt, pedig alacsony a vérnyomásom.

4.Szín
Régen szinte csak kék ruháim voltak, mostanra mindenféle színnel veszem körül magam.

5.Mi van most rajtam?
Piros póló, khaki zöld melegítő, fekete zokni.

6.Háziállat
Nincs, és panelba nem is szeretnék, majd később, ha lesz rá elég időnk, akkor kutyáznék.

7.Tíz év múlva?
Már nem itt lakunk, nem lesznek filléres gondjaink.

8.Legutóbbi jó élmény
Tegnap reggel hármasban ébredeztünk, mosolyogva, boldogan.

Az az igazság, hogy lusta vagyok utánanézni, vajon ki nem kapta meg, úgyhogy küldeném a játékot mindenkinek, aki szereti :)

2 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

Szia, köszönöm, én éltem a meghívással és válaszolgattam a kérdésekre, amik nagyon tetszettek :)), cserébe egy apró díjacska :)
Itt van: http://malajuvi.blogspot.com/2010/02/dij.html

Anita írta...

örülök, hogy kiszolgáltad magad :)
a kreatív díjat pedig köszönöm!