szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. június 20., vasárnap

389. Mostanában

Írok egy összefoglalót, mert amikor épp aktuális lett volna valami, akkor nem volt időm/kedvem azonnal rögzíteni.

Meleg (már amikor volt, pár napig):

- Dóri levette a pelust magáról, csupaszon szaladgált a lakásban. magyaráztam én neki a pisi-bili-wc összefüggést, de csak az ölembe, parkettára, előszobába landolt a pisi. nem baj, nem szidtam le ezért. örültem, hogy magától vette le a pelust, de ezek szerint tovább még nem jutott.

- van tőlünk nem messze egy tér, ahol szökőkutak működnek a talajon, ezt most jól leírtam, de a képek majd jobban megmutatják. tavaly még nem szerettem volna, ha Dóri ott pancsol, még alig állt, meg aztán nem ivóvíz, nehogy benyelje. de most már elég nagylány, megpróbálkoztunk az ismerkedéssel. annyira jól sikerült, hogy kellett vennünk egy viziszandit :)





- itthon is lazábbra vettük az öltözéket, max pelus+nyaklánc


- sajnos a csupasz térdek balesetesek lettek, és még hányszor fog ez előfordulni...


Fürdés: mostanában babával a menő, együtt fürdenek, én mosdatom Dórit, ő meg a bababáját :)
így megyünk aludni


Beszéd: döbbentesen gyorsan fejlődik, már nem nagyon tudom követni a szavakat sem. egyre szebben ragozza az igéket és a helyhatározókat, piszok gyorsan megjegyez mindent. az egyik kedvenc mondata: 10 (mutatja az ujjaival) kacsa úszik Dunánál.
és már énekel is: hinta-palinta, hintázik Dórika
az én kedvencem pedig, ahogy mondja: picike, mert még ő is olyan picike :)

Nincsenek megjegyzések: