szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. június 20., vasárnap

391. Bölcsi

Megtartották az első szülői értekezletet. Rengeteg szülő zsúfolódott be az egyik szobába, picike székeken ültünk a sok-sok katica díszlet között. Az igazgatónő tartott egy kisebb bevezetőt, őszintén megmondom, hogy többször is könnybe lábadt a szemem, olyanokat mondott.
Én már a legelején kiszúrtam egy gondozó nénit, úgyhogy nem is csodálkoztam, amikor az ő csoportjának felsorolásakor Dóri neve is elhangzott. A csoportbeosztás után mindenki átment abba a szobába, ahová majd a gyerkőcök tartoznak. Dóri, Alinával együtt a fülesmackó csoportba került, nagyon tetszik a szobájuk, ami tulajdonképpen 2 egybenyíló terem. Andika, a kiszemelt gondozónéni bemutatta 3 társát, akikkel együtt viszik ezt a csoportot. Gyorsan azt is eldöntöttük, ki mikor kezdi a beszokást, én kiharcoltam magamnak egy első pozíciót, úgyhogy mehetünk szeptember 1-től. Elmondtak jó pár dolgot a rendről, mit is, hogyan, stb. Nagyon lelkesen beszéltek, szimpatikusak voltak, úgyhogy a végére teljesen belelkesedtem. Kaptunk egy törzslapot, azt majd ki kell töltetni a védőnővel/dokinénivel, és augusztus végén jönnek hozzánk családlátogatásra.
Mi viszont addig is be-benézünk, mert a délelőtti játszásidőben szabad a látogatás, így talán könnyebb lesz majd élesben is a szoktatás.
Nem örülök továbbra sem ennek a bölcsi dolognak, de már kevésbé látom rossznak a helyzetet. Sokan dícsérték ezt bölcsit, és a gondozó nénik is nagyon szimpatikusak, tetszik a hely, a hozzáállás, közel van, mi kell még?

Nincsenek megjegyzések: