szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 24., kedd

405. Családlátogatás

Dóri 5 perccel 5 előtt ébredt, úgyhogy elég kómásan indult a barátkozás a bölcsis gondozó nénikkel, de gyorsan belejött. Produkálta magát, bohóckodott, hozta a játékokat, ahogy szokta.
Most bővebben is kifejtették, hogy az alkata és a beszédfejlettsége miatt óvodás korúnak néznék. Megbeszéltük az itthoni napirendet, a családi állapotokat, az önállóságot, megnézték Dóri szobáját, nagyjából felmérték a játékokat, illetve ez alapján azt, hogy mi mindennel fejlesztgetjük itthon.
Én is kérdeztem pár dolgot, biztos, ami biztos.
Vinnünk kell jó sok ruhát, mindenféle típusból, kinti cipőt, benti cipőt. Kell egy füzet a fontosabb adatokkal. Egy gumis dosszié Dóri alkotásainak, amit majd év végén megkapunk.
Szerdán 10-re kell mennünk, és maradunk 1/2 12-ig. Végig vele leszek, Andika csak figyel majd minket, kivéve, ha Dóri őt kéri direkt. Következő nap már 9:30-ra megyünk és maradunk ebéd végéig. Talán kedden, de szerdán már biztosan ott is fogom hagyni. Az ottalvást csak a 3. hétre tervezik. 4 gyerek fog egyszerre beszokni, sajnos van rá esély, hogy egymást rígatják majd meg.
Még sosem csináltunk ilyet, szóval biztosan nem tudom, de én úgy sejtem, hogy mi gyorsabban fogunk haladni.
Az biztos, hogy jobb az elején sokat sírni, és nem akkor, amikor már dolgoznom kell. Azt kell valahogy gyorsan elérni, hogy Dóri felfogja, ez egy nagy változás és így is fog maradni.
Egy nagyon fontos kérdésem volt még a bizalomról. Eddig ugyanis mindig ott voltam, ha Dórinak szüksége volt rám. Ezentúl viszont csak este lesz így. Azt a választ kaptam, hogy Dórinak meg kell idővel értenie, hogy én ugyan elmegyek és otthagyom, de biztosan vissza fogok jönni.
Mondták, hogy készüljünk fel, hogy rengeteg volt tavaly a betegség, sajnos. Ezzel sok mindent nem tudunk tenni, majd adom az echinacea-t.
És ami még szintén megtörténhet, hogy Dóri rajtam tölti majd ki a feszültségét, amit az egész nap során magában tartott, hisztizhet, nyűgös lehet. Erre azt a módszert javasolták, hogy beszéltessem át vele, mi minden történt vele a bölcsiben, hiszen olyan ügyesen kifejezi már magát.
Pénteken megyünk bölcsis buliba, lesz élő zene, ugrálóvár, arcfestés, minden ami kell :)
Ja, a délutáni alvás után könnyekben tört ki, amiért nem megyünk vissza a bölcsibe a babához...

Nincsenek megjegyzések: