szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 1., szerda

408. Bölcsi - 1. nap

Vártam is ezt a napot, meg nem is. Hajnali 5-kor Dóri zokogva kiabált nekem, átmentem, és nem is aludt vissza, csak jóval később. Még jó, hogy beállítottam a telefont 9-re, így nem aludtunk el.
Gyorsan kitöltöttem még a hiányzó pár adatok a sok-sok papíron, összepakoltam néhány ruhát, egy csomag pelust, benti szandált, alkoholos filcet, hátha kell. Felöltöztünk, persze szakadt az eső, úgyhogy gumicsizma, esőkabát, esernyő.
Pontban 10-kor csengettünk a bölcsi ajtajában. Birtokba vettük a kiskacsás szekrényt, átöltöztettem Dórit kénylemes ruhába, átvettüka benti szandált. Bementünk a szobába, ahol most nagyon kevesen voltak, mert az oviba már elmentek a nagyok, a kicsik viszont még nem szoktak be. Mi vagyunk az elsők egy másik kislánnyal együtt.
Dóri megint babázott, elsőre egy néger kisbabát vett fel, az egyetlent, amelyik nem olyan, mint mi :)
Rengeteg baba van ott, a rendőrautó is érdekelte, a kis retikülök, rajzolt kicsit, aztán megfésülte és beszárította a hajamat. 11-kor már Andi néniét is :)
A gyerekekkel még mindig nem nagyon foglalkozott, a másik új kislány többször megsimogatta, megfésülte a haját, de ennél tovább nem jutottak.
11:30-kor mentünk kezet mosni, aztán jött az ebéd. Mindenáron a két fiúhoz akart ülni :)
Kapott előkét, elég nagy méretű, filcszerű anyagból, a nyakába kötöttük, és a tányér alá hajtottuk a végét, így nem az ölébe csurog/esik, ami nem a szájában landol. Nagyon ügyesen kanalazta a levest, persze az előke is olyan lett, de hadd gyakoroljon egyedül. Meg is dícsérték, ráadásul ő nem válogatott, mint a fiúk (nem kérem a répát!). Majdnem az egészet megette, aztán jött a répatorta, abból egy morzsa sem maradt :)
Ebéd után kezet mostunk, majd megmutattam még neki, hogy alszanak a többiek a kis ágyikókon, és mondtam neki, hogy ő is így fog majd. Aztán hazajöttünk.
Kell még vinnem fogkefét, magamnak is papucsot, pulcsit, és üzenő füzetet mindenféle adatokkal+jellemzést Dóriról.

Nincsenek megjegyzések: