szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2008. november 26., szerda

89. Fogacska!

Tegnap szépen összefoglaltam, hogy is áll Dorka a fejlődésben, erre ma mi történik? Eszi nagy apátiában a banánt, szó szerint unta, mint a banánt :) Furcsát éreztem, mikor bekapta a kanalat. Miután befejezte a kajálást, próbáltam megnézni, mi a helyzet. Nagyon nem tetszett neki, hogy piszkálom, ezt mondjuk meg is értem. Láttam, hogy piros, mintha vérzett volna, az ujjammal éreztem is vmi szilárdat. Aztán előkaptam egy fém kiskanalat, hogy lássam, átmegy-e a teszten. És kocogott! Azért még este megkérem Apát, hogy nézze meg ő is, de szerintem kibújt az első fogacska! Lent, bal oldalon!
Ami pedig az igazán jó hír, hogy nem volt előtte különösebb gond, szenvedés :) Reméljük, a többi is csak ennyi gonddal jár majd, kopp-kopp.


Congratulation Pictures, Images and Photos

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ha csak fele ennyire tudatosan tudtam volna ezt a hozzátáplálást csinálni:D, de az én fiam kivette a kezemből a bármit, és már ette is:D
Szépek vagytok!

Anita írta...

Köszönjük szépen a dícséretet! :)