szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. november 6., péntek

307. Csücccs

Ez Dorka egyik leggyakrabban használt szava, persze a vauvau-t kivéve. Mondja magának, nekünk, a babának, Botinak, ha feláll a székben, a tv-nek, ha valaki leült benne.
Tegnap előtt gondoltam, kipróbálom, hátha tudunk kézen fogva sétálni. Eddig sosem ment, tulajdonképpen enélkül tanult meg járni, és ragaszkodott a szabadságához. Hívtam, hogy menjünk együtt a konyhába, tartottam a kezem, aztán megfogtam az övét, és csodák csodájára megszorította! Először csak így szaladgáltunk fel-alá, aztán elkezdtem neki a mondókát:
"sétálunk, járkálunk,
egy kis dombra lecsücsülünk,
csüccs!"
A csüccsnél persze leguggoltam. És tárááám, megtetszett neki, mostanra már van, hogy elég, ha csak megfogom a kezét, vagy kimondom, hogy "sé", és ő máris mondja, csüccs és guggol :)


csücsül a banda

Nincsenek megjegyzések: