szn

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 6., hétfő

412. Bölcsi - 4.nap

9:30-ra mentünk, azt hittem, már kint lesznek a gyerekek, de még javában bent csücsültek a szobában. Átöltöztünk, aztán rövid játék után vehettük is vissza a kinti ruhát. 10 órára már kint is voltunk az udvaron. Aztán mivel úgy láttuk, hogy Dóri remekül eljátszik, szóltam neki, hogy bemegyek, írok kicsit a füzetébe. Rám sem nézett, nem is válaszolt, úgyhogy otthagytam. Először csak a csoportszobába mentem be, bemásoltam a jellemzést az ünzenőfüzetébe. Ki-kinéztem, minden rendben volt, úgyhogy kiültem az átadóba. Alig, hogy leültem, megkértek, hogy menjek még egy ajtóval arrébb, hogy ne is lásson meg Dóri, mert annyira jól elvan :)
Itt több anyuka is ült, úgyhogy jól elbeszélgettük az időt. Ha gyereksírást hallottunk, füleltünk, vajon kié lehet, de sosem jöttünk rá.
Aztán 12 előtt nem sokkal visszamentem az átadónkba, és onnan leskelődtem, olyan aranyos volt Dóri, ahogy mosta a fogát a gondozó nénivel. Ki sem akart jönni :)
Mikor nyílt az ajtó, nem ugrott a karjaimba, hanem ment a csoporttársához játszani. A gondozónéni azt mondta, hogy nagyon ügyes volt, készséges volt az öltözködésnél, a pelenkázón kicsit megijedt (mi ágyon pelenkázunk), ráült a wc-re is, nyomott kicsit, kapott érte dícséretet. A paradicsomos húsgombóc nem ízlett neki, úgyhogy evett főtt krumplit meg banánt.
Hazafelé is vidáman dumálgatott, de elaludni nem volt hajlandó, csak 14:30-kor, pedig holnap már 9-re kell ott lennünk.

az 1/A a Dóri szobája, az 1-es átadóban ültem először, majd a várakozóba kerültem


kikerült a képünk a szobában a szekrényajtóra


ez pedig a napirend


Nincsenek megjegyzések: